HTML

Pedagógus portfólió lépésről lépésre

Friss behegyzések

  • carso: Érthetetlen, hogy a cikkhez tartozó képen miért van hibás képlet: E=m*a. köztudott, hogy Newton 2.... (2015.01.30. 14:42) Portfólió nyugdíj előtt
  • czugizsu: Milyen esetben kaphat az intézményvezető felmentést a kötelező tanítási óra ellátása alól? Milyen ... (2014.11.30. 16:34) Intézményvezetői portfólió
  • vulpus: Üdvözlöm! Gyakornok óvodapedagógusként írom a portfóliómat. Viszont sajnos elakadtam a szabadon vá... (2014.11.28. 09:58) A novemberi portfólióhoz
  • Balla diák: @naturelle: Furcsállom. Egyéni értelmezés lehet. (2014.08.27. 10:44) Egyszerűsített portfólió
  • H Tímea (törölt): „Szakértő előadónk iránymutatásával kollégáival közösen a helyszínen állíthat össze egy komplett p... (2014.04.04. 18:39) Portfólió egyedül vagy segítséggel?

Az óvodai foglalkozásvázlathoz

2014.02.25. 05:57 :: Pedagógus Portfólió

portfolio.jpg
Hasznos segítség az óvodai foglalkozásvázlat elkészítéséhez.

aa
aa
Óvodai foglalkozásvázlat ITT letölthető.
a
A fejlődét elősegítő tevékenység megtervezéséhez
A tevékenységet vezeti: (név)

A tevékenység helye: (óvoda, csoport, a gyermekek életkora, csoportszervezése: 3-4 évesek, / 3-5 évesek, / vegyes csoport)

A tevékenység ideje: (év, hónap, nap, napirendi időszak)

Tevékenységi forma: (az Óvodai nevelés országos alapprogramja által használt szakkifejezésekkel: vers-mese, ének-zene, énekes játék, mozgás, rajzolás, mintázás, kézimunka, külső világ tevékeny megismerése, matematikai tapasztalatok szerzése, játék, munka jellegű tevékenység) – ha komplex, akkor a többféle tevékenységforma felsorolása

A tevékenységforma / formák tartalma / tartalmai: (a műveltségtartalmak megfogalmazása)

A tevékenységforma /-formák tartalmának megjelenítési módja: (tiszta típusú, komplex –tevékenységek egymásutánja, valamely tevékenységbe /tevékenységekbe, vagy játékbaágyazott, vagy arra épített tevékenység-, vagy integrált -valamilyen tevékenységbe vagy játékba integrált tevékenység-, projekt)

Előzmények: (mindazok a tevékenységek és tartalmaik, amelyek a tevékenység közvetlen alapjául szolgálnak)

A fejlődést elősegítő tevékenység/-ek célja/-i: egyes gyermekekre, illetve csoportokra, vagy az egész csoportra megfogalmazott célok

A fejlődést elősegítő tevékenység/-ek során az óvodapedagógus feladatatai: a célok eléréséhez szükséges feladatok felsorolása.

A fejlődés várható területei: kiterjednek a gyermek/ek várható fejlődési területeire (szociális, érzelmi, testi és pszichés)

A fejlődést elősegítő tevékenység/-ek folyamatában alkalmazott módszerek: (a pedagógus által használt, a pedagógus és a gyermek által közösen használt módszerek, a gyermek által önállóan használt módszerek, a gyermekek által együttesen használt módszerek, általános pedagógiai és speciális módszerek, kooperatív módszerek, projekt módszer)

A fejlődést elősegítő tevékenység/-ek során alkalmazható eszközök: játékszerek, berendezési tárgyak, maguk a gyermekek, termések, gyűjtött természeti kincsek, manipulációs eszközök, használati tárgyak, az óvodapedagógus által készített eszközök … stb.

A fejlődést elősegítő tevékenység/-ek irányításának módja: direkt (közvetlen ráhatásokkal), indirekt (közvetett ráhatásokkal), nyílt vagy zárt tapasztalatszerzési módon

A fejlődést elősegítő tevékenység/-ek szervezeti formája: kötött, kötetlen, mikrocsoportos

A fejlődést elősegítő tevékenység/-ek során alkalmazott munkaformák: egyéni, csoportos, egyénre szabott, frontális, páros

Forrás és további szempontok: http://www.kormocikatalin.hu

Szólj hozzá!

Címkék: óvoda foglalkozásvázlat

A bejegyzés trackback címe:

https://pedagogusportfolio.blog.hu/api/trackback/id/tr505831692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása